Search This Blog

Thursday, March 22, 2012

Johnny Reid - Jag Vill Me Home - med text för Annika




Här är jag på denna väg
Tusen miles från hennes
Det finns ett eko i min själ
Som vågor mot hennes stränder
Hon är den plats som jag går
När jag befinner mig ensam
Med sina områden lila ljung
Och hennes staket av sten
Hon kallar mig hem

Något som jag alltid kände mig på insidan
En dröm jag var tvungen att jaga
Och ett berg Jag var bara tvungen att klättra
Om du vill se vad som finns på andra sidan
Det spelar egentligen ingen roll hur förlorade jag få
Eller hur långt jag vandra
Hon kallar mig hem

Hon är comstant styrkan i mitt rastlösa hjärta
Hon är anledningen till att
Jag fick så här långt i första hand
Hennes röst ringar tydliga i bakhuvudet
När jag inte kan fortsätta
Hon kallar mig hem

Hon kallar mig hem

Det finns bara ett ställe där mina rötter är djupa
Det finns bara ett ställe där jag kan svänga
I mitt släktträd
Jag vet vad det betyder för mig
Det spelar ingen roll hur förlorade jag få
Eller hur långt jag vandra
Hon kallar mig hem ..

No comments:

Post a Comment