Search This Blog

Wednesday, December 4, 2013

Van Morrison - Queen of the Slipstream (tekster på dansk)




Du er dronningen af slipstrømmen
Med øjne, der skinner
Du har krydset mange vande at være her
Du har drak af kilden til uskyld
Og oplevede lange kolde vinterlige år.

Der er en drøm, hvor indholdet er synligt
Hvor den poetiske mestre komponere
Vil du indånder ikke et ord af denne tavshedspligt, og
Vil du stadig være min særlige rose?

Goin 'væk langt over havet
Men jeg vil være tilbage for dig
Fortælle dig alt jeg kender
Baby alt er sandt

Vil blush stadig
På dine kinder min kærlighed
I lyset altid set
I dit hoved?
Guld og splint de placeres
På fødderne min kære
Men jeg ved, du valgte mig.
I stedet

Goin 'væk langt over havet
Men jeg vil være tilbage for dig
Fortælle dig alt jeg kender
Baby alt er sandt

Du er dronningen af slipstrømmen
Jeg elsker dig så
Du har krydset mange vande at være her
Og du drikker på springvand af uskyld
Og erfarne, du kender godt

No comments:

Post a Comment